Keblinger

Keblinger

Menangis lagi..

| Wednesday, July 13, 2011
Sekian lama ku menanti,
Tidak juga kunjung tiba,
Walaupun hari-hari ku menunggu,
Apa yang dinanti,gagal jua memunculkan diri

Aku tahu aku tidak mampu,
Aku tahu aku juga tidak hebat,
Namun,aku punyai hati, keinginan juga perasaan,
Usahlah dipalitkan kekecewaan di hati ini

Digembar gembur engkau hebat,
Diceritakan engkau berpesta di London,
Berdansa di Paris, berkelana di Rome,
Tidak langsung difikirkan hatiku yang panas membara ini


Aku masih berharap,
Berharap pada suatu yang tidak pasti,
Bahkan mungkin mengharapkan sesuatu yang tidak mungkin,
Tetapi, tidak salah untuk berangan impian yang tinggi

Kalau engkau kata aku cemburu,
Benar, memang aku cemburu,
Kalau engkau kata aku dengki,
Haruslah sebagai manusia yang punyai hati, tidak mampu menolak perasaan


Aku berdoa agak engkau bahagia,
Walaupun aku masih lagi sengsara di sini,
Melakukan rutin seharian yang sama,
Biarlah ini yang menjadi jalanku..

Can't stop from hating people who always post about what they got..



0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 :::::It's Always About Me::::: Blogger Template by Dzignine