Keblinger

Keblinger

17hb Ogos 2010

| Saturday, August 21, 2010
17 haribulan Ogos 2010, umur penulis menjangkau 22 tahun. 17hb Ogos juga merupakan tarikh kemerdekaan Indonesia. 17hb Ogos juga merupakan hari lahir kawan semaktab penulis, Chin Yeit Hau, kawan seuniversiti, nuqman dan juga anak sulung Prof Dr Mazlina. Terima kasih kepada yang mengucapkan selamat hari lahir dan sebagainya. Ucapan kalian ternyata amat bermakna kepada penulis tambahan pula ketika bulan Ramadhan ini.

Hadiah?Penulis sudah lama tidak menerima hadiah. Bukan bermaksud penulis inginkan hadiah tetapi sekadar berkongsi pengalaman. Walaupun dengan hanya panggilan telefon juga boleh dikatakan hadiah. Terutamanya daripada kakak penulis. Panggilan telefon sahaja sudah bermakna bagi penulis.

Merujuk kepada hari itu, ada yang mengucapkan selamat hari lahir secara depan-depan,sms,panggilan telefon dan tidak lupa juga melalui Facebook. Apa yang penulis tertarik adalah apa yang dilakukan oleh 2 orang junior penulis. Mereka memanggil penulis ketika penulis menjaga gerai di bazar, dan secara perlahan-lahan,"Happy Birthday Abg Aizat". Sesuatu yang bagi penulis agak menarik dari segi caranya. Tidak ketinggalan yang menulis sms dengan agak menyedarkan diri penulis tentang apa yang telah penulis lakukan selama ini. Itu tidak termasuk apa yang tertulis di Facebook.

Apapun, terima kasih kepada yang meng'wish'!

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 :::::It's Always About Me::::: Blogger Template by Dzignine