Keblinger

Keblinger

Aku nak lepas jugak geram!!!

| Friday, March 19, 2010
Hari ni hari jumaat. Penghulu segala hari. Patutnya hari yang menceriakan ataupun hari bermanfaat untuk umat sejagat. Tapi, hari ni aku mmg geram dan sangat marah. Pagi-pagi, aku dah pegi IVAT utk hantar borang pendaftaran subjek supaya PA boleh sign. Selesai hantar borang, pegi lab dan result dah dapat. Pegi solat jumaat, balik solat jumaat..hati dah start tak tenang. Projek Seoul still under construction. Rupanya Dr Rubita pegi KL. No wonder takde pape progress. Next yang aku dpt, PA msg kata kenapa ada borang utk daftar LI skali. Jawapan aku, dorg yang hantar sbb registration LI 24hb-26hb mac and patotnya PA yang sign. PA pulak kate bukan dia yg patot sign n student patutnya tau nak amik sign sape. Tetibe, dapat lagi msg, dia kate dia call pej FKE and yang patot sign mmg PA and arahkan utk hantar borang hari ni jugak. Dah pukul 4 ptg tym tuh, aku call nik..nik tak jwb. aku call fahmi,dier demam pulak. Tak sampai hati nak tinggal member same2 nie. Tanya bila boleh amik sign lagi, dia kata dia busy next week n spatotnya benda ni jgn buat last minit. Patotnya kena hantar pukul 8 pg td lagi n attach note kat borang tuh. Borang pendaftaran LI pon aku tak amik, nak hantar cmne. Manelah aku ingat nak register subjek minggu nie. Manelah aku tau LI nak register kena isi borang mcm register subjek. Manelah aku tau kena amik sign PA lagi. Manelah aku tau yg lain dah tau. Yang lain pon kemut, taknak bagitau. Nak assume aku dah tau sume plak! Ingat aku ni tuhan ke tau sumeh mende. Igt aku ni ade kuasa heroes cam matt pakerman yang boleh dgr isi hati sesiapa je??!!!aku pun manusia. aku pun lupa. aku pun ada byk benda lain. Sbb tuh dlm kelas ade clasmate and mesti lebih dari sorang. Ada kawan. Untuk ingatkan yang lain. aiyooo!!lepas nie, aku bg no PA kat korang..pastuh,slesaikan sendirila register subjek sem dpn. Sendiri msg. Sendiri jawab dgn dia. Aku malas nak buat untuk korang. Bukan korang tolong aku balik pon. Aku susahkan diri utk senangkan korang. Aku??xde pape dapat???kang aku wat camtuh kat PA, kate biadab pulak. Abis tuh, ikut suka dia je. Kalo sibuk sgt, x payah jadi PA. Bagi kat lecturer yang ada masa lapang. Bagi kat lecturer yang sibuk. Hp ada tapi reply msg kemain lambat lagi. Menyusahkan student. Apa dapat kalau susahkan student?asal student je,wajib susahkan ke?????!!!camtuh mmg polisi dalam universiti ni????!!!pe mende ar..kira baikla kalo aku ni dah kumpulkan,hantarkan..pastikan semua form dah isi penuh..hargailah sikit..adelah tolak ansur sikit..kita sama manusia..tua ke muda tetap jugak tempuh akhirat. Aku geram betol hari ni!!

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 :::::It's Always About Me::::: Blogger Template by Dzignine