Keblinger

Keblinger

Try..Try & Try

| Wednesday, January 16, 2013
Where there is desire
There is gonna be a flame
Where there is a flame
Someone's bound to get burned
But just because it burns
Doesn't mean you're gonna die
You've gotta get up and try try try
Gotta get up and try try try
You gotta get up and try try try

Lagu ni menemani sepanjang perjalanan dari Penang sampai Kuala Lumpur. dekat 3x ulang, kemudian dengar dkt red.fm sekali, mix.fm sekali, hitz.fm sekali & flyfm pun sekali. Menarik muziknya & membuatkan aku nak tahu kandungan lirik. 

Somehow, quite nice lyrics. Perumpamaan yang mudah tapi tersirat dan penuh dengan maksud. Sebenarnya, lirik macam ni sesuai untuk hubungan sepasang kekasih. Tapi, kalau dilihat secara menyeluruh, merangkumi bukan sahaja kekasih, dalam office pun ye jugak. Macam, marahkan nyamuk, kelambu dibakar. Lebih kuranglah. Tapi, nice song from Pink. I admire this song.

-Aku ada masalah, ko pun ada masalah. Bukan aku dengan ko je ada masalah, haiwan-haiwan pun ada masalah. Aku boleh selesaikan masalah ko, tapi tunggulah aku balik KL. Aku selesaikan masalah orang macam ko yang kat Penang ni. Aku dah balik KL, aku selesaikan masalah ko plak. Yang nak marah-marah aku pehal wahai sales person?!-

-WAN AIZAT- 


0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 :::::It's Always About Me::::: Blogger Template by Dzignine